NASLOVNA O NAMA MATERIJALI VIJESTI ARHIVA GALERIJA LINKOVI KONTAKT

 

WEB SEKCIJA
ZANIMLJIVOSTI
GALERIJA
ZAKONI I AKTI
TEME +
1. Lov
2. Krzno
3. Zatočeništvo


VIJESTI

SOJA kao afrodizijak! 17.11.2008.

Izvor: Journal of Sexual Medicine

Svakodnevnom ishranom na bazi  sojinih proizvoda  može  se povećati seksualnost  kod  žena, tvrdi nova studija.  Naučnici su utvrdili da svakodnevnim  konzumiranjem soje i proizvoda od soje kroz period od mjesec dana, rezultira sindromom neprestanog seksualnog uzbuđenja.

Smatra se da su za to zaslužni fitoestrogeni koje soja sadrži u svojim vlaknima.  Već se od  ranije smatra  da na seksualnu želju ljepšeg pola  utiču razni faktori, među kojima  je razina hormona estrogena i testosterona. Čini se da se soja kao takva  nameće kao prirodni izvor hormona koji pomažu seksualnu  angažovanost  kod žena koje u ishrani koriste više od 2kg sojinih proizvoda tokom 30 dana, zaključuju autori studije.

NOA komentar:

Dakle, soja život znači !

INFO NOA

KALENDAR

© 2006 - 2008 - Design by SM